Hoi,
als gevolg van problemen die ik zelf heb ondervonden terwijl ik een half jaar in het buitenland zat ben ik een site begonnen om je zaken in de gaten te houden. (denk aan rekeningen, of zoals ik mijn niet betaalde rekeningen)
http://www.postoverdegrens.nlUitleg :
Stel; je besluit op wereldreis te gaan, een tijd in het buitenland te gaan wonen omdat je een baan hebt over de grens of gewoon lekker op een tropisch eiland op het strand voor onbepaalde tijd tot rust komen.
In deze situatie kies je veelal een derde zoals vader, moeder, vriend of vriendin om je zaken zoals je post te regelen. In sommige situaties kies je ervoor je huis aan te houden, dus de hypotheek moet in de gaten gehouden worden, ook de belastingdienst komt af en toe om de hoek kijken. Je zorgpremie, abonnementen en bijvoorbeeld huurverhogingen zijn zaken om niet uit het oog te verliezen.
Post-over-de-grens.nl is in het leven geroepen om grip op je leven in Nederland te houden terwijl jij er niet bent. De post die normaal in je brievenbus komt sturen wij door naar je e-mail adres
Hopelijk hebben jullie er wat aan